sunnuntai 6. toukokuuta 2012

some little stuff

En tiiä mulle tuli vaan kauhee ikävä päivittää blogia joten mun on pakko heittää tänne ees jotain pientä.. Elikkäs tässä ollaan ihan pikkuhiljaa tehty noita Desun cosseja, eli oon Desussa varmaanki perjantaina Shura, lauantaina Rin, ja sit sunnuntaista en tiiä oon varmaan iha normi kuteissa tai jtn.. Ja toi yks ei vielä tiedä mitä se cossaa minäki päivänä..

Sitte itse asiaan eli siis.. Sain tilattua kaverin kautta Rin ja Shura peruukit, Shura peruukkia venaillaan vielä, mut Rin on tullu jo pari päivää sitte ja eilen sitte jaksoin jo vähän modailla sitä.


Photobucket

Tuosta peruukin loppupätkästä tulee sitte Rinille hännänpää.. En tosin jätä sitä ihan noin pitkäks.
Sitte Saana oli käyny tossa joku päivä kirpputorilla kattomassa vähän materiaalia cosseihin ja kauan aikaa sitte käytiin joskus uffissa mistä löydettiin Rinille pöksyt ja sieltä kirpparilta Saana löys Rinille sen kauluspaita t-paidan. Käytän oikeestaan samoja housuja ja paitaa yhessä toisessa cossissa mikä tulee Animeconiin.. Sattuu olemaan tämä versio Burnistä ja kaveri tekee sit tän version Gazelista.

Niin joo tähän valiin nopeesti, että JESS mä oon menossa Animeconiin, Saana ei oo tulossa mukaan, koska se ei halua! Oon Animeconissa myös Inazuma Eleven GO! ryhmässä ja cossaan Endou Mamorua!
Vielä siitä paidasta ja housuista. Paita oli aluks pitkähihanen, eli lyhennettiin vaan hihat. Housuja piti kaventaa aika kivasti ja lyhentää..

Photobucket

Photobucket

Tossa se yks jotain noit housui näpertää emt.. Niin ja pieni tilanne katsaus Shuraanki.. Shortsit löytyy, kengät myös, peruukki on matkalla tänne, kankaatki siihen takkiin on matkalla.. Sitte puuttuu vielä miekka, bikini yläosa, valkoset pitkät sukat jaaa, eikai sinäänsä muuta..

Tässä nyt kaikki mitä voin tän hetkisestä cossien teko tilanteesta kertoo.. soo see ya~

0 kommenttia:

Team Elric Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino