maanantai 11. huhtikuuta 2011

riding on a carousel horse..

tajusin tässä just, etten oikee jaksakkaa kirjottaa enkuks. ja jos kirjotan enkuks, ni saan niin vähän matskua kirjotetuks, koska en oo mikään paras enkussa..

mut anyways, olin viime viikonloppuna Saanan luona. Tosin olin lauantaina yksinäni siellä, koska Saana ja sen miesystävä meni käymää niitten kaverin häissä.
no mulle sitten jäi kaikki sen viikonlopun työt: totoro kigurumiin piti ommella häntä, jonka ompelinkin.. sitten mun ois pitäny yksinään koristella ne lolita mekon kaikki 6 karuselli hevosta, se kumminki jäi, koska olin laiskalla tuulella..


eli joo okey en tehny niitä pukuja ihan yksinään. sunnuntaina sitte ryhdistäydyttiin Saanan kanssa ja koristeltiin ne 6 karuselli hevosta. mä ompelin niihin niitä nauhoja, pari satulaa ja ne kukat, pöyhitin myös ne harjat. Saana ompeli niihin ne tangot, hännät ja harjat ja pari satulaa ja nauhoja. niistä tuli ihan kivan näköset, mä ainakin tykkään. ollaanpahan nähty vaivaa tuohonkin mekkoon..




sitten pääsin myös alottaa sen uni demonin, Muman tarvia. tosin pääsin alottaa vaan yhden sarven ja sillähän on kaks sarvea. no en saanu sitä ees sillon lauantaina valmiiks ja sunnuntaina en ees jaksanu muutaku vähä veistää sitä siistiks ja lisäsin vähän uretaania. jepp, tein/teen ne sarvet uretaanista, joka on aika pirullinen, ku alkaa sitä veistämään, ku siitä tulee hirvee sotku.
anyways, alussa ku rupesin sitä sarvea duunailemaan, en saanu sitä uretaanii tulemaan ulos sieltä putelista. yritin vaikka mitä ja koitin Saanallekki soittaa, mut se mokoma ei vastannu puhelimeen. no sitte ku painoin sen suuttimen kärjestä, ni vihdoinki sain sieltä tulemaan jotain. olin ensin tehny semmosen paperiputkilon, joka on sen sarven muotonen, sen päälle sitten laitoin sitä uretaania. sitte ku ajattelin pitää taukuo ja jatkoin sen jälkeen sen uretaanin laittamista, ni sotkin sillä, koska se tavallaan posahti, koska painoin sitä suutinta liikaa.. älkää ajatelko pervosti.

mut joo ens viikonloppuna taitaa tulla uutta matskua mistä bloggaa, koska pääsen yleensä viikonloppusin väsäämään noita cosseja, ellei tule jokin este.
ens viikonloppuna toivoisin, että saisin jotenkin ne Muman sarvet valmiiks ja sitte totoro kigurumi tulee aivan varmasti valmiiks, koska siitä puuttuu enään viikset ja napit. lolita mekon valmistuminen riippuukin enää Saanasta, se saa tehdä sen loppuun..

kiitos ja näkemiin~

0 kommenttia:

Team Elric Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino